Brukerstøtte og Mappene mine i Mozilla har forsvunnet: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
(skrev om litt og la til lenke for ny it-bruker for visning også på hovedsiden.)
 
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
{{Trenger gjennomgang}}
{{BRA}}{{Flyttet fra ITwiki}}
Løsning:


IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.
1. I Mozilla velg file -> subscribe.


==Hurtiglenker==
2. Velg mappene du vil ha frem igjen.
<onlyinclude>
<includeonly>===[[Brukerstøtte]]===</includeonly>
*[[Brukerstøtte for ansatte|Ansatte]]
*[[Brukerstøtte for studenter|Studenter]]
*[[Brukerstøtte for gjester|Gjester]]
*[[Ny IT-bruker ved UiB]]
<includeonly>
*[https://bs.uib.no Registrer problem / spørsmål]
<div class="lesmer">[[Brukerstøtte|les mer...]]</div></includeonly></onlyinclude>


* Kategori:Bruksanvisninger|Bruksanvisninger
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
* Kategori:Ofte_stilte_spørsmål|Ofte stilte spørsmål
[[Kategori:Mozilla]]
*[[:Category:Brukerstøtte|Alle artikler om brukerstøtte]]
[[Kategori:E-post]]
 
 
 
==Kontakt brukerstøtte==
 
Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.
 
Likevel vil man av og til trenge hjelp. Alle med brukerkonto kan [https://bs.uib.no registrere et problem/spørsmål]. Ansatte kan ringe [[BRITA]] på (555) 84700. Studenter kan kontakte [[PC-vakter]].
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 15. mar. 2010 kl. 10:09

Mal:Flyttet fra ITwiki Løsning:

1. I Mozilla velg file -> subscribe.

2. Velg mappene du vil ha frem igjen.