Informasjon om undervisningsrom og Beskrivelse av tjenesten lagring på personlig hjemmeområde med sikkerhetskopiering: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
 
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
Her ligg informasjon til forelesarar om bruk av auditorium og andre undervisningsrom.
Dette er et vedlegg til IT-avdelingens [https://wikihost.uib.no/ithjelp/index.php/Serviceerkl%C3%A6ring_fra_IT-avdelingen serviceerklæring]
{{Autoritativ informasjon}}
{{Mangler lenker}}
Standard kvoter for hjemmekataloger utvides regelmessig ca. en gang pr. år.


==  Bestilling av auditorium og undervisningsrom ==
For øyeblikket er den satt til 6 GB for ansatte.


Bestilling av auditorium/undervisningsrom skjer via kontaktpersonar på fakultet/institutt/avdeling (Studiekonsulent eller Infosenter).
Dersom dette ikke er tilstrekkelig for enkelte brukere, kan man mot betaling få kvoten utvidet ved henvendelse til BRITA.


  Viktig: ''''''' Eksterne forelesarar som ikkje har uib-konto (tilsett eller student) og skal nytta PC som er i undervisningsommet må få ein kurskonto (sjå under). Dei som organiserer undervisninga må sørge for at forelesarar får kurskonto. Lokalt brukarstøttepersonell (PC-vakter) kan ikkje lage slik konto.
''


Det er viktig at områdeansvarlege på fakultetet får beskjed i god tid om kva programvare/operativsystem som skal nyttast i undervisninga. Dette gjeld både i PC-stover og auditorier.
Det tas daglig sikkerhetskopi av brukernes filer.


==  Programvare ==
Brukere som ved en feil har mistet filer, kan få disse tilbake fra backup ved å henvende seg til BRITA.


* '''''''''''' Dersom ein skal nytte programvare i eit semesterkurs som '' ikkje'' var nytta i føregåande semester ber me om at forelesar sender ei liste over programvaren til dei områdeansvarlege ved kvart fakultet før semesterstart. Det same gjeld dersom  ein ynskjer nye versjonar og oppdateringar.


* Om ein skal bruke programvare som '' ikkje'' er installert  så må det seiast ifrå minst ''' 2 veker''' førehand slik at programvaren kan klargjerast for distribusjon til dei aktuelle maskinene.
Gjeldende regler for sikkerhetskopieringen er tilgjengelige IT-avdelingens vev-sider (se http://it.uib.no/?link_id=1516&sublink_id=2268).


* Hugs at ein alltid skal ha testa oppsett på maskiner eit par dagar i førevegen før kursstart. All programvare skal testast av ein kyndig person innanfor spesifikke program. Full brukaroppleving av eventuelle kurskonto, tilsettkonto eller studentkonto bør testast.
Brukere som har behov for utvidete backupregler, kan mot betaling få spesialordninger ved henvendelse til BRITA.


Om punkta over ikkje er følgt er ein ikkje garantert å få "på staden hjelp" om ein står fast midt i eit kurs.


==  Kurskonto ==
Alle ansatte har mulighet til å lage personlige vevsider.


Kurskontoar skal brukast av eksterne ( personar som '' ikkje'' har tilsett- eller studentkonto)  som treng tilgang til pc i auditorium/undervisningsrom eller pc-salar. Kontoen kan også brukast til å autentisera seg i det trådlause nettet. IT-avdelinga krev at ein gjev informasjon om kvar av dei eksterne brukarane som skal nytte dataanlegget eller kople seg til det trådlause UiB nettet. Kontoen kan maksimum 30 dagar og vil vere tilgjengeleg straks den er generert via prosedyren under. ''' Alle tilsette''' ved UiB kan lage kurskontoar ved å nytte følgjande prosedyre:
Enheter og organisasjoner tilknyttet UiB kan få plass til sine vevsider på UiBs tjenermaskiner.


* Opne SEBRA ([http://sebra.uib.no/  http://sebra.uib.no])
[[Kategori:Regler, rutiner og retningslinjer]]
* Vel "Min Konto > Ansatt"
* Logg inn med dine brukardata
* På menyen til venstre, vel "Jeg søker tilgang > kurskonto"
* Du kan no lage kurskontoar for kursdeltakarar (maks 30 dagar)
 
Kurskontoar vert laga i student-domenet. Sjå også [http://www.uib.no/persok/Sebra/Opprette_kurskonto.htm  http://www.uib.no/persok/Sebra/Opprette_kurskonto.htm]. Dersom dei skal nyttast på maskiner med GNU/Linux må ein senda epost til '' sebra@it.uib.no'' med liste over dei brukerid/kontoar som skal bruke linux-klient.
 
==  PC-vakter ==
 
I nærleiken av PC-stover/Auditorium ved kvart fakultet sit det PC-vakter. Oppgåvene til PC-vaktene er:
* Lokal brukarstøtte i auditorium og undervisningsrom.
* Hjelpe studentane med bruk av dataanlegget.
* '' Ikkje'' hjelpe studentane med fagspesifikke problem og oppgåveløysing.
Ein oversikt over PC-vakter og opningstider finn du i [http://studentportal.uib.no/index.php?mode=show_page&link_id=571&toplink_id=571  studentportalen]' ' under  I KT''''''''''''.
''''''''''''
 
==  Digitalisering av undervisningsmateriale i eldre format ==
 
Dias lysbilete og video-kassettar i alle format som vert brukt i undervisninga kan digitaliserast og overførast til CD/DVD/PC for enkel framvising med PC og  projektor. IT-avdelinga vil anbefale dette, både sidan gamalt undervisningsutstyr er sårbart, og fordi digitalisering er ein måte å ivareta og forlenge levealderen til det aktuelle materialet. Det finst fleire bedrifter som tilbyr denne tenesta. Den nærmaste er [http://www.asvobergen.no/index2.html  ASVO Bergen AS] i Industrihuset på Møhlenpris.
 
==  Utskriftsvenleg undervisningsmateriale ==
 
For presentasjonar som studentane skal skrive ut tilrår vi:
* Bruk ikkje'' mørke farger'' og '' bakgrunnar''.
* Bruk tekst på kvit bakgrunn.
* Pass på at filstorleiken på bilete og grafikk ikkje er svært store.'
'
 
==  Demonstrasjon av utstyr i undervisningsrom ==
 
PC-vaktene kan gi ei innføring i bruk av utstyret i undervisningsrom i forkant av bruken. Ta kontakt med PC-vakt på fakultetet for å avtale tidspunkt.  Bruk telefonnumra i oversikten  "Auditorier og undervisningsrom".'
'
 
==  Kontakt oss ==
 
' ' PC-vaktene fungerer som 1.linje støtte i auditorium og undervisningsrom. Kvart fakultet har i tillegg områdeansvarlege som fungerer som 2.linje støtte, og som har ansvar for brukarstøtte i undervisningsromma. Ei oversikt over desse finn du under. I tillegg har vi ein vakttelefon som roterer mellom dei områdeansvarlege, med telefonnummer ''' 55588587'''. Dersom du har problem eller lurer på noko om bruk av auditorium/undervisningsrom kan du kontakte oss. Konkrete problem skal meldast inn i Issuetrackeren på [http://bs.uib.no/  http://bs.uib.no] .
 
Liste over områdeansvarlege:
 
* Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet : Bente Hellan [mailto:Bente.Hellan@it.uib.no  Bente.Hellan@it.uib.no]
* Det samfunnsvitenskapelige Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no  Frode.Lillestol@it.uib.no]
* Det psykologiske Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no  Frode.Lillestol@it.uib.no]
* Det humanistiske fakultet:  Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no  Jon.Eikhaug@it.uib.no]
* Det juridiske fakultet:  Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no  Jon.Eikhaug@it.uib.no]
* Det medisinsk-odontologiske fakultet:  Arild Fredriksen  [mailto:Arild.Fredriksen@it.uib.no  Arild.Fredriksen@it.uib.no]

Sideversjonen fra 9. feb. 2010 kl. 16:32

Dette er et vedlegg til IT-avdelingens serviceerklæring

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

Viktig melding.gif Mangler lenker Denne artikkelen har ikke fått med seg lenker ved flytting. Ingen url er oppgitt




Standard kvoter for hjemmekataloger utvides regelmessig ca. en gang pr. år.

For øyeblikket er den satt til 6 GB for ansatte.

Dersom dette ikke er tilstrekkelig for enkelte brukere, kan man mot betaling få kvoten utvidet ved henvendelse til BRITA.


Det tas daglig sikkerhetskopi av brukernes filer.

Brukere som ved en feil har mistet filer, kan få disse tilbake fra backup ved å henvende seg til BRITA.


Gjeldende regler for sikkerhetskopieringen er tilgjengelige på IT-avdelingens vev-sider (se http://it.uib.no/?link_id=1516&sublink_id=2268).

Brukere som har behov for utvidete backupregler, kan mot betaling få spesialordninger ved henvendelse til BRITA.


Alle ansatte har mulighet til å lage personlige vevsider.

Enheter og organisasjoner tilknyttet UiB kan få plass til sine vevsider på UiBs tjenermaskiner.