Innkjøpsveiledning: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
St06047 (diskusjon | bidrag)
mIngen redigeringsforklaring
St06047 (diskusjon | bidrag)
mIngen redigeringsforklaring
Linje 17: Linje 17:
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære PC-er]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære PC-er]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonær arbeidsstasjon|Stasjonær arbeidsstasjon (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonær arbeidsstasjon|Stasjonær arbeidsstasjon (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonær arbeidsstasjon|Stasjonær arbeidsstasjon (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære og bærbare arbeidsstasjoner|Stasjonære og bærbare arbeidsstasjoner (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning_for_kamera_og_mikrofon_til_møterom|Kamera og mikrofon til møterom]]
* [[Innkjøpsveiledning_for_kamera_og_mikrofon_til_møterom|Kamera og mikrofon til møterom]]
* [[Innkjøpsveiledning for annet IT-utstyr|Annet IT-utstyr]]
* [[Innkjøpsveiledning for annet IT-utstyr|Annet IT-utstyr]]

Sideversjonen fra 26. nov. 2018 kl. 07:40

Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

Innkjøpsveiledningen omfatter datamaskiner og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av IT-avdelingen. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengig av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også serviceerklæring fra IT-avdelingen). Det er derfor viktig at innkjøpsveiledningene følges når du skal kjøpe data- og teleutstyr!

IT-avdelingens innkjøpsveiledninger:


UiB har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:

Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på [1] eller ringe BRITA på telefon (555) 84700.

Se også alle sider om IT-innkjøp