Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (Oppdaterer lenke til reglementet)
m (urlen er ikke gyldig lenger. Legger inn lenke direkte til Sebra)
Linje 24: Linje 24:


== Lenker ==
== Lenker ==
* http://sebra.uib.no
* [http://regler.h.uib.no/regler/Del-4-OEkonomi-eiendom-og-IKT/4.3-Informasjons-og-kommunikasjonsteknologi IKT-reglementet for UiB]
* [[Brukarkonto for tilsette]]
* [[IT-tjenester for gjester]]


[http://www.uib.no/persok/Sebra/ Detaljerte rutiner for SEBRA]
[http://regler.h.uib.no/regler/Del-4-OEkonomi-eiendom-og-IKT/4.3-Informasjons-og-kommunikasjonsteknologi IKT-reglementet for UiB]
[[Brukarkonto for tilsette]]
[[IT-tjenester for gjester]]


[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
[[Kategori:IT-sikkerhet]]
[[Kategori:IT-sikkerhet]]

Sideversjonen fra 3. jul. 2017 kl. 13:07

Brukarkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.

Brukarkonto ved UiB gir deg:

Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker