IKT for studenter: Forskjell mellom sideversjoner
(lite relevant) |
(Redaksjon er sentralisert) |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
[[en:Support for students]] | [[en:Support for students]] | ||
__NOTOC__ | __NOTOC__ | ||
Sideversjonen fra 9. mar. 2017 kl. 09:53
Lurer du på hvilke IT-tjenester UiB tilbyr studenter?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Finn svaret på: it.uib.no
Spør en IT-assistent: it.uib.no/IT-assistent
Meld inn en sak: bs.uib.no
Are you wondering which IT services UiB offer students?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Find the answer yourself: it.uib.no/en
Ask PC assistants: it.uib.no/en/PC-assistants
Report an issue: bs.uib.no
E-post
UiB bruker e-post og nettsider i kommunikasjonen med studentene. Mye viktig informasjon vil kun bli sendt ut via meldingstjenesten på Mi side eller som e-post.
Universitetet krever at du skaffer deg en brukerkonto med tilhørende e-postadresse ved UiB.
Som student finner du her lenker til informasjon om de viktigste IKT-tjenestene for studenter ved Universitetet i Bergen. Vi anbefaler at du bruker søkefeltet til venstre på siden for å finne mer informasjon, eller går inn på hovedsiden til IT-hjelp og klikker deg videre derfra.
PC-stuer og brukerstøtte
- IT-assistenter/brukerstøtte
- PC-stuer med dataarbeidsplasser for studenter
Informasjon og selvhjelp
- Brukerkonto for studenter
- E-post/webmail
- Utskrift og kopiering
- Mi side, informasjon og veiledning fra Studieadministrativ avdeling
- Hva betyr det? Sjekk A-Å-siden.
- "10 IT-tips du kanskje ikkje visste om" (bloggpost, beta.uib.no)
Egen datamaskin