Diskusjon:Hovedside old: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Diskusjonsgrunnlag for hovudside og venstremeny.)
 
m (litt meir og justert litt..)
Linje 1: Linje 1:
Nokre tankar om hovudsida og venstremenyen
== Nokre tankar om hovudsida og venstremenyen ==


 
Om Aktuelt og Driftsmeldingar kjem nederst på hovudsida, påverkar dei ikkje dei andre felta, og kan gå lenger denover på sida. Men då bør ikkje det over gå så langt ned at Aktuelt og Driftsmeldingar ikkje viser.  
Hovudsida
 
Om Aktuelt og Driftsmeldingar kjem nederst, påverkar dei ikkje dei andre felta.


Vi kan også ha anna enn tenester i hovudfeltet.
Vi kan også ha anna enn tenester i hovudfeltet.
Linje 12: Linje 9:
Mange som besøker sidene våre er nye der, og mange er der sjeldan. Ein del er også gjester. Det bør vi tenke på i forhold til å finne det desse målgruppene treng.
Mange som besøker sidene våre er nye der, og mange er der sjeldan. Ein del er også gjester. Det bør vi tenke på i forhold til å finne det desse målgruppene treng.


Vi må også ta omsyn til at andre vil kunne legge annan IT-informasjon enn dei tenestene ITA har ansvar for.
Vi må også ta omsyn til at brukarar (inkl. tilsette ved ITA og andre IT-folk) vil kunne legge annan IT-informasjon enn dei tenestene ITA har ansvar for.


Vi bør ha litt generell info om at dette er ein wiki, med lenker til meir info som hjelp og retningslinjer.
Vi bør ha litt generell info om at dette er ein wiki, med lenker til meir info som hjelp og retningslinjer.
Linje 18: Linje 15:
Vi kan også ha ei linje (breiddt felt) øverst med korte lenker liknande som på it.uib.no idag.
Vi kan også ha ei linje (breiddt felt) øverst med korte lenker liknande som på it.uib.no idag.


Kva bør vere i venstremenyen og kva bør vere i hovudfeltet?  Kva vi puttar på hovudsida bør vere gjennomtenkt i forhold til kva vi puttar i menyen.
Det kan vere lurt å sortere alfabetisk (både i menyar og hovudfelt), men det kan også vere lurt å samle lenker tematisk eller etter andre relasjonar, eller det som er mest brukt øverst og/eller til venstre.


Det kan vere lurt å sortere alfabetisk (både i menyar og hovudfelt), men det kan også vere lurt å samle lenker tematisk eller etter andre relasjonar, eller det som er mest brukt øverst og/eller til venstre.
Kva bør vere i venstremenyen og kva bør vere i hovudfeltet?  Kva vi puttar på hovudsida bør vere gjennomtenkt i forhold til kva vi puttar i menyen. Det som ligg i venstremenyen vil vere tilgjengeleg på alle sider (med norke unntak for det under "Verktøy". Det vil alltid vere lenke til hovudsida i venstremenyen.


Venstremenyen er delvis fast, men ein del kan vi styre.
Venstremenyen er delvis fast, men ein del kan vi styre.


Aktuelle lenker på førstesida akn vere bla.:
Aktuelle lenker på hovudsida kan vere bla.:
 
Alle tjenester - Brukarstøtte - Brukartilgang - Bruksanvisningar - IT-sikkerhet - Nettverk - Ofte stilte spørsmål - Programvare - Telefoni - Regler og policy - Skjema - Utskrift, kopiering og skanning


Alle tjenester - Brukarstøtte - Brukartilgang - Bruksanvisningar - Nettverk - Ofte stilte spørsmål - Programvare - Telefoni - Regler og policy - Skjema - Utskrift, kopiering og skanning
Vi må prioritere kva som er viktigast å ha lett tilgjengeleg. Det kan vere bla. det som er mest brukt, viktig å informere om, viktig å finne raskt, lett å finne for nye brukarar.

Sideversjonen fra 22. jan. 2010 kl. 16:09

Nokre tankar om hovudsida og venstremenyen

Om Aktuelt og Driftsmeldingar kjem nederst på hovudsida, påverkar dei ikkje dei andre felta, og kan gå lenger denover på sida. Men då bør ikkje det over gå så langt ned at Aktuelt og Driftsmeldingar ikkje viser.

Vi kan også ha anna enn tenester i hovudfeltet.

Det folk fleste er ute etter er å få løyst eit problem eller oppgåve, evt få svar på eit spørsmål. Det bør vi ta omsyn til på førstesida.

Mange som besøker sidene våre er nye der, og mange er der sjeldan. Ein del er også gjester. Det bør vi tenke på i forhold til å finne det desse målgruppene treng.

Vi må også ta omsyn til at brukarar (inkl. tilsette ved ITA og andre IT-folk) vil kunne legge annan IT-informasjon enn dei tenestene ITA har ansvar for.

Vi bør ha litt generell info om at dette er ein wiki, med lenker til meir info som hjelp og retningslinjer.

Vi kan også ha ei linje (breiddt felt) øverst med korte lenker liknande som på it.uib.no idag.

Det kan vere lurt å sortere alfabetisk (både i menyar og hovudfelt), men det kan også vere lurt å samle lenker tematisk eller etter andre relasjonar, eller det som er mest brukt øverst og/eller til venstre.

Kva bør vere i venstremenyen og kva bør vere i hovudfeltet? Kva vi puttar på hovudsida bør vere gjennomtenkt i forhold til kva vi puttar i menyen. Det som ligg i venstremenyen vil vere tilgjengeleg på alle sider (med norke unntak for det under "Verktøy". Det vil alltid vere lenke til hovudsida i venstremenyen.

Venstremenyen er delvis fast, men ein del kan vi styre.

Aktuelle lenker på hovudsida kan vere bla.:

Alle tjenester - Brukarstøtte - Brukartilgang - Bruksanvisningar - IT-sikkerhet - Nettverk - Ofte stilte spørsmål - Programvare - Telefoni - Regler og policy - Skjema - Utskrift, kopiering og skanning

Vi må prioritere kva som er viktigast å ha lett tilgjengeleg. Det kan vere bla. det som er mest brukt, viktig å informere om, viktig å finne raskt, lett å finne for nye brukarar.