Brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
m (Justerte litt på tekst og "luft" på siden. La inn en overskrift for "Hjelp til selvhjelp") |
(Added link to the norwegian page.) |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
'''IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.''' | '''IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.''' | ||
[[en:Support]] | |||
== Hjelp til selvhjelp == | == Hjelp til selvhjelp == |
Sideversjonen fra 30. nov. 2011 kl. 13:36
IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.
Hjelp til selvhjelp
Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via ithjelp.uib.no.
Se egne sider om brukerstøtte for
.. eller du kan lete under
Kontakt brukerstøtte
Har du et IT-problem eller -spørsmål du trenger hjelp med, kan du ta kontakt med brukerstøtte.
- Alle med brukerkonto på UiB kan registrere et problem eller spørsmål.
- Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700.
- Studenter kan kontakte PC-vakter.