Ofte stilte spørsmål om webmail

Revisjon per 19. mai 2014 kl. 15:08 av Edpck (diskusjon | bidrag) (Ny side: {{Under utvikling}} {{BRA}} en:Webmail FAQ ==Kan ikke logge inn== svar ==Spørsmål?== svar ==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==...)
(diff) ← Eldre revisjon | Nåværende revisjon (diff) | Nyere revisjon → (diff)


Informasjon.gif Har du lyst til å gi oss en
Tilbakemelding
på denne siden?

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 19.05.2014 av Edpck . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Kan ikke logge inn

svar

Spørsmål?

svar

Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen

Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:

  • Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
  • Når fungerte printeren sist?
  • Gjelder henvendelsen en Pullprint-maskin?
  • Navn på utskriftskøen som hører til printeren (for eksempel \\print\JUR_03 eller JUR_03 on print.uib.no)
  • Har du problemer fra Mac, Windows eller Linux?

Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.