Forskjell mellom versjoner av «Ofte stilte spørsmål om webmail»

m
Linje 5: Linje 5:
 
==Jeg får ikke logget inn==
 
==Jeg får ikke logget inn==
  
* Sjekk at passordet ditt ikke er løpt ut - gå til [https://sebra.uib.no "SEBRA - Sentral brukeradministrasjon"].
+
* Sjekk at passordet ditt ikke er løpt ut eller du har glemt det - gå til [https://sebra.uib.no "SEBRA - Sentral brukeradministrasjon"].
 
* Det kan pågå vedlikehold av sentrale tjenester som berører epost-tjenesten, sjekk [http://meldinger.uib.no/itdrift.php IT-driftsmeldingene].
 
* Det kan pågå vedlikehold av sentrale tjenester som berører epost-tjenesten, sjekk [http://meldinger.uib.no/itdrift.php IT-driftsmeldingene].
  
Linje 27: Linje 27:
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]

Revisjonen fra 5. jun. 2014 kl. 11:12

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 5.06.2014 av Edpck . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Jeg får ikke logget inn

Hvordan videresender jeg UiB-epost min til en annen epost-adresse?

Gå til https://tjinfo.uib.no/reise og følg veiledning

Jeg finner ikke tilsendt epost. Er den stoppet i spamfilteret?

Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning

Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen

Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:

  • Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
  • Hvilken nettleser bruker du?

Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.