Forskjell mellom versjoner av «Korona: anbefalinger for bruk av digitale møte- og samhandlingsløsninger»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m
m
Linje 4: Linje 4:
  
 
* [[Jobbe hjemmefra| Generelle råd om å jobbe hjemmefra]]
 
* [[Jobbe hjemmefra| Generelle råd om å jobbe hjemmefra]]
* [https://mitt.uib.no/courses/25566/ | Viktig informasjon om undervisning på nett]
+
* [https://mitt.uib.no/courses/25566/| Viktig informasjon om undervisning på nett]
  
 
==Hvordan samhandle digitalt?==
 
==Hvordan samhandle digitalt?==

Revisjonen fra 11. mar. 2020 kl. 19:47

Innledning

Her finner du informasjon og anbefalinger om hvordan du kan jobbe digitalt ifm. Koronaviruset, samt hvor du kan henvende deg dersom du trenger hjelp.

Hvordan samhandle digitalt?

MS Teams er UiBs foretrukne plattform for digital samhandling, med funksjonalitet for å avholde møter, ha samtaler og dele filer, oppgaver, skjerm, m.m. Les mer om bruk av Teams her.

Hvordan gjennomføre møter digitalt?


NB! IT-avdelingen anbefaler sterkt at du bruker hodesett, ikke datamaskinens innebygde høyttaler og mikrofon. Mer informasjon i UiBs innkjøpsveiledning. Husk derfor å ta med hodesett hjem. Har du ikke hodesett fra før, meld inn en sak til BRITA via UiBhjelp.

Brukerstøtte ifm. Koronavirus

Vi forsøker å opprettholde normal drift så langt som mulig. Primærkanal for kontakt for både ansatte og studenter er UiBhjelp.