Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

 
Linje 1: Linje 1:
 
[[Fil:Eksempel.jpg|300px|right]]
 
[[Fil:Eksempel.jpg|300px|right]]
  
'''BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen''' og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av [https://www.uib.no/tjenesteutvikling/126142/felles-servicesenter Felles servicesenter].
+
'''BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen''' og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver).  
  
 
'''IT brukerstøtte i undervisningsrom''' gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]].
 
'''IT brukerstøtte i undervisningsrom''' gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]].

Nåværende revisjon fra 22. mar. 2021 kl. 12:04

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver).

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Finn informasjon eller registrer henvendelse: UiBhjelp (krever innlogging)
  • Chat med oss: itchat.uib.no (08:00 - 15:30 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (08:00 -15:45 alle arbeidsdager).


Se også: