Faktura.uib.no: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
 
(Én mellomliggende versjon av en annen bruker er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
Problem med Basware  
{{Ikke oppdatert}}
'''Løsning på problem med Basware fakturabehandling
'''


For å løse problemet med behandling av faktura kan du prøve følgende:
Når knappene ''Attester, Anvis, Videresend'' etc. ikke fungerer. Gjelder Internet Explorer.
 
 
For å løse problemet kan du gjøre følgende:


- Når du er i Internet Explorer, trykk tasten "F12"  
- Når du er i Internet Explorer, trykk tasten "F12"  

Siste sideversjon per 19. apr. 2024 kl. 10:09


Viktig melding.gif Ikke oppdatert Denne siden er ikke oppdatert på lang tid, og kan inneholde utdatert informasjon eller feil. Oppdatert informasjon og brukerveiledninger for IT-tjenestene finnes i UiBhjelp (https://hjelp.uib.no).

Løsning på problem med Basware fakturabehandling

Når knappene Attester, Anvis, Videresend etc. ikke fungerer. Gjelder Internet Explorer.


For å løse problemet kan du gjøre følgende:

- Når du er i Internet Explorer, trykk tasten "F12" - Du får opp følgende


Bas03.jpg


- Under "Browser Mode" bytt til en av de andre valgene (eks: "Internet Explorer 10 Compability View")

Bas02.jpg


- Trykk tatsen "F12" igjen for å komme tilbake til normalt bilde.