Forskjell mellom versjoner av «Brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
Linje 9: Linje 9:
 
*[[Brukerstøtte for studenter|Studenter]]
 
*[[Brukerstøtte for studenter|Studenter]]
 
*[[Brukerstøtte for gjester|Gjester]]
 
*[[Brukerstøtte for gjester|Gjester]]
*[[Ny IT-bruker ved UiB]]
+
 
 
<includeonly>
 
<includeonly>
 
*[https://bs.uib.no Registrer problem / spørsmål]
 
*[https://bs.uib.no Registrer problem / spørsmål]
 
<div class="lesmer">[[Brukerstøtte|>> Les mer]]</div></includeonly></onlyinclude>
 
<div class="lesmer">[[Brukerstøtte|>> Les mer]]</div></includeonly></onlyinclude>
 
+
*[[Ny IT-bruker ved UiB]]
 
*[[:Kategori:Bruksanvisninger|Bruksanvisninger]]
 
*[[:Kategori:Bruksanvisninger|Bruksanvisninger]]
 
*[[:Kategori:Ofte stilte spørsmål|Ofte stilte spørsmål]]
 
*[[:Kategori:Ofte stilte spørsmål|Ofte stilte spørsmål]]

Revisjonen fra 17. feb. 2010 kl. 13:04


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.

IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.

Hurtiglenker



Kontakt brukerstøtte

Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.

Likevel vil man av og til trenge hjelp. Alle med brukerkonto kan registrere et problem/spørsmål. Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700. Studenter kan kontakte PC-vakter.