Mobiltelefoni og IT brukerstøtte: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
Ingen redigeringsforklaring
 
mIngen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
{{TRenger gjennomgang}}
{{Autoritativ informasjon}}
== Innkjøp av mobiltelefon ==
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.


Oversikt over de mobiltelefonmodellene vi har standardisert på finnes i IT-avdelingens innkjøpsveiledning i Intranett.
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.


Andre mobiltelefoner / PDAer kan kjøpes, men kan da ikke forvente å få koble disse til jobb-maskinen for synkronisering av kalender, kontakter osv, eller å få brukerstøtte for konfigurering / bruk av telefonene. Brukerstøtte bør fortrinnsvis gis av forhandler i den grad dette er mulig.
=== Kontakt BRITA: ===
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging) - Issue tracker.
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''


IT-avdelingen anskaffer mobiltelefonen og registrerer abonnementet.
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.




== Leverandør ==


Uib  har  leverandøravtale med NetCom.  
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]


[[Overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement]]
[[Kategori:Brukerstøtte]]
 
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:
 
* HTC S740
* HTC Touch Pro II
* HTC Touch Diamond2
* iPhone 3Gs 32BG
 
 
Disse telefonene hentes ferdig konfigurert i BRITA. Ved evt. spørsmål angående oppsett på telefon - venligst kontakt BRITA. 
 
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)
 
[[Kategori:Mobiltelefon]]

Sideversjonen fra 19. feb. 2010 kl. 07:07

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg