OneNote - Problemer etter avvikling av studentdomenet

Fra IThjelp

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 20.12.2017 av St06047 . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Etter avviklingen av studentdomenet den 16.12.2017 vil studenter måtte sette opp OneNote-programmet på nytt dersom en ser et rødt kryss ved siden av notatnavnet. Grunnen til dette er at kontoen en var innlogget med før avviklingen (brukernavn@student.uib.no), ikke finnes mer. OneNote-dokumentet er kopiert over til ny konto med nytt brukernavn (brukernavn@uib.no). Se eksempel på OneNote-dokument som ikke lar seg synke nedenfor:

(les mer om avviklingen av studentdomenet her)


Onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG


Onenoteinfo2.JPG


Notater5.JPG


Loadingnotater5.jpg


Onenoteinfoetter.JPG


Closenotater5.jpg


Onenoteinfoetterok.JPG