IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
mIngen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
{{Verifisert|person=mgmjv|avdeling=IT-avd.|dato=02.mars 2010}}
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.


Linje 16: Linje 15:


{{BRA}}
{{BRA}}
{{Verifisert|person=mgmjv|avdeling=IT-avd.|dato=02.mars 2010}}


[[Kategori:Brukerstøtte]]
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 8. mar. 2010 kl. 10:45

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg

Verifisert av IT-avd. Innholdet er verifisert korrekt av mgmjv ved IT-avd. 02.mars 2010.