IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
mIngen redigeringsforklaring |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Verifisert|person=mgmjv|avdeling=IT-avd.|dato=02.mars 2010}} | |||
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte. | '''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte. | ||
Sideversjonen fra 2. mar. 2010 kl. 14:21
BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.
Kontakt BRITA:
- Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA (krever innlogging) - Issue tracker.
- Telefon internt på UiB: 84700
- Telefon utenfor UiB: 55 58 47 00
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.