IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
St06047 (diskusjon | bidrag)
m [https://sebra.uib.no/sebra/Password/chg_pwd Endre passord eller utløpt/glemt passord?]
Linje 19: Linje 19:
* [[Brukerstøtte i undervisningsrom]]
* [[Brukerstøtte i undervisningsrom]]
* [[Brukerstøtte for studenter]]
* [[Brukerstøtte for studenter]]
* [https://sebra.uib.no/sebra/Password/chg_pwd Endre passord eller utløpt/glemt passord?]


[[en:Support for employees]]
[[en:Support for employees]]




[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]
[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]

Sideversjonen fra 4. feb. 2019 kl. 07:41

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver).

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Chat med oss på itchat.uib.no (kl 9-15 alle arbeidsdager)
  • Registrer henvendelse: Issue-tracker (krever innlogging)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
    • Besøksadresse: Nygårdsgaten 5, 4. etasje, åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager


Se også: