OneNote - Problemer etter avvikling av studentdomenet: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Ny versjon. Den gamle var basert på å opprette nytt dokument framfor å finne den gamle)
mIngen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
{{Under utvikling}}
{{Under utvikling}}
Etter avviklingen av studentdomenet den 16.12.2017 vil studenter måtte sette opp OneNoten sin på nytt. Dersom en ser et rødt kryss ved siden av notatnavnet vil dette mest sannsynlig være nødvendig. Dette er nødvendig fordi kontoen en var innlogget med før avviklingen (brukernavn@student.uib.no), ikke finnes mer. OneNote-dokumentet er kopiert over til ny konto med nytt brukernavn (brukernavn@uib.no). Se eksempel på OneNote-dokument som ikke lar seg synke nedenfor:
([[Avvikling_av_student-domenet|les mer om avviklingen av studentdomenet her]])


[[File:onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG|400px]]
[[File:onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG|400px]]

Sideversjonen fra 20. des. 2017 kl. 17:16

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 20.12.2017 av St06047 . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Etter avviklingen av studentdomenet den 16.12.2017 vil studenter måtte sette opp OneNoten sin på nytt. Dersom en ser et rødt kryss ved siden av notatnavnet vil dette mest sannsynlig være nødvendig. Dette er nødvendig fordi kontoen en var innlogget med før avviklingen (brukernavn@student.uib.no), ikke finnes mer. OneNote-dokumentet er kopiert over til ny konto med nytt brukernavn (brukernavn@uib.no). Se eksempel på OneNote-dokument som ikke lar seg synke nedenfor: (les mer om avviklingen av studentdomenet her)


Onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG


Onenoteinfo2.JPG


Notater5.JPG


Loadingnotater5.jpg


Onenoteinfoetter.JPG


Closenotater5.jpg


Onenoteinfoetterok.JPG