OneNote - Problemer etter avvikling av studentdomenet: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
(Ny versjon. Den gamle var basert på å opprette nytt dokument framfor å finne den gamle) |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Under utvikling}} | {{Under utvikling}} | ||
Etter avviklingen av studentdomenet den 16.12.2017 vil studenter måtte sette opp OneNoten sin på nytt. Dersom en ser et rødt kryss ved siden av notatnavnet vil dette mest sannsynlig være nødvendig. Dette er nødvendig fordi kontoen en var innlogget med før avviklingen (brukernavn@student.uib.no), ikke finnes mer. OneNote-dokumentet er kopiert over til ny konto med nytt brukernavn (brukernavn@uib.no). Se eksempel på OneNote-dokument som ikke lar seg synke nedenfor: | |||
([[Avvikling_av_student-domenet|les mer om avviklingen av studentdomenet her]]) | |||
[[File:onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG|400px]] | [[File:onenoteaapningsskjermsyncproblem.JPG|400px]] |
Sideversjonen fra 20. des. 2017 kl. 17:16
Etter avviklingen av studentdomenet den 16.12.2017 vil studenter måtte sette opp OneNoten sin på nytt. Dersom en ser et rødt kryss ved siden av notatnavnet vil dette mest sannsynlig være nødvendig. Dette er nødvendig fordi kontoen en var innlogget med før avviklingen (brukernavn@student.uib.no), ikke finnes mer. OneNote-dokumentet er kopiert over til ny konto med nytt brukernavn (brukernavn@uib.no). Se eksempel på OneNote-dokument som ikke lar seg synke nedenfor: (les mer om avviklingen av studentdomenet her)