Service og Lånetelefon: Forskjell mellom sideversjoner
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 21: | Linje 21: | ||
[[File:iphones.jpg|400px]] | [[File:iphones.jpg|400px]] | ||
Ved innlevering av Apple iPhone må man sørge for at '''skjermlås''' og funksjonen '''«Find My iPhone»''' er skrudd av telefonen før den leveres inn til oss. | |||
Sideversjonen fra 16. jul. 2015 kl. 08:01
Under arbeid!
Service på mobiltelefoner
Service på telefoner tas vanligvis gjennom IT-avdelingen, hvor vi etter en vurdering sender telefonen til autorisert verksted som tar seg av service / reparasjon av enheten.
Opprett en sak på IssueTracker (bs.uib.no), hvor du forklarer hvorfor du ønsker service på telefonen.
Deretter får du en tilbakemelding fra oss på når du kan komme innom med telefonen.
NB! Du er selv ansvarlig for å ta sikkerhetskopi av innhold på enheten før den leveres inn til oss.
I enkelte tilfeller kan vi være behjelpelige med å hente ut innhold fra telefonen, men dette avhenger av skadeomfang på enheten.
Innlevering av iPhone til service
Ved innlevering av Apple iPhone må man sørge for at skjermlås og funksjonen «Find My iPhone» er skrudd av telefonen før den leveres inn til oss.