Problemer med Outlook på UiB-maskiner: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
(Ny side: {{Mangler kategorisering}} {{Trenger gjennomgang}} Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook) |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Mangler kategorisering}} | {{Mangler kategorisering}} | ||
{{Trenger gjennomgang}} | {{Trenger gjennomgang}} | ||
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook | Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook | ||
<br />''(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)'' | |||
<br />''(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)'' |
Sideversjonen fra 20. jan. 2010 kl. 18:16
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook
(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)
(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)