Problemer med Outlook på UiB-maskiner: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Ny side: {{Mangler kategorisering}} {{Trenger gjennomgang}} Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook)
 
Ingen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
{{Mangler kategorisering}}
{{Mangler kategorisering}}
{{Trenger gjennomgang}}
{{Trenger gjennomgang}}
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook
<br />''(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)''
<br />''(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)''

Sideversjonen fra 20. jan. 2010 kl. 18:16

Viktig melding.gif Mangler kategorisering Denne siden er ikke kategorisert riktig eller ikke kategorisert i det hele tatt. Du kan hjelpe til ved å legge den til i kategorier.


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.

Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook


(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)
(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)