IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
m (Låste Brukerstøtte for ansatte ([edit=sysop] (ubestemt) [move=sysop] (ubestemt))) |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte. | '''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte. | ||
Linje 14: | Linje 13: | ||
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]] | [[Fil:Eksempel.jpg|200px]] | ||
{{BRA}} | |||
[[Kategori:Brukerstøtte]] | [[Kategori:Brukerstøtte]] |
Sideversjonen fra 2. mar. 2010 kl. 14:21
BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.
Kontakt BRITA:
- Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA (krever innlogging) - Issue tracker.
- Telefon internt på UiB: 84700
- Telefon utenfor UiB: 55 58 47 00
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.