IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (Låste Brukerstøtte for ansatte ([edit=sysop] (ubestemt) [move=sysop] (ubestemt)))
mIngen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
{{Autoritativ informasjon}}
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.


Linje 14: Linje 13:


[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
{{BRA}}


[[Kategori:Brukerstøtte]]
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 2. mar. 2010 kl. 14:21

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg