Ofte stilte spørsmål om webmail: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring |
(Redaksjon er sentralisert) |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Under utvikling}} | {{Under utvikling}} | ||
[[en:Webmail FAQ]] | [[en:Webmail FAQ]] | ||
Sideversjonen fra 9. mar. 2017 kl. 09:53
Jeg får ikke logget inn
- Sjekk at passordet ditt ikke er løpt ut eller du har glemt det - gå til "SEBRA - Sentral brukeradministrasjon".
- Det kan pågå vedlikehold av sentrale tjenester som berører epost-tjenesten, sjekk IT-driftsmeldingene.
Hvordan videresender jeg UiB-epost min til en annen epost-adresse?
Gå til https://tjinfo.uib.no/reise og følg veiledning
Jeg finner ikke tilsendt epost. Er den stoppet i spamfilteret?
Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning
Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen
Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:
- Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
- Hvilken nettleser bruker du?
Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.