Innkjøpsveiledning: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(forekle, forenkle...)
Linje 26: Linje 26:
== Anskaffelse av større IT-løsninger ==
== Anskaffelse av større IT-løsninger ==


Universitetsidrektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. [[Kjøreregler ved anskaffelse av IT-løsninger og gjennomføring av endringsprosjekter|Les mer]]
Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. [[Kjøreregler ved anskaffelse av IT-løsninger og gjennomføring av endringsprosjekter|Les mer]]
 


== Spørsmål om innkjøp? ==
== Spørsmål om innkjøp? ==

Sideversjonen fra 3. jan. 2013 kl. 07:10

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Innkjøpsveiledningen omfatter datamaskiner, skrivere og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av IT-avdelingen. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengig av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også serviceerklæring fra IT-avdelingen). Det er derfor viktig at innkjøpsanbefalingene følges når du skal kjøpe data- og teleutstyr!

IT-avdelingens innkjøpsveiledning for:


Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:


Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på [1] eller ringe BRITA på telefon (555) 84700.

Se også alle sider om IT-innkjøp