|
|
(13 mellomliggende versjoner av 3 brukere er ikke vist) |
Linje 1: |
Linje 1: |
| '''MERK: FRÅ OG MED TYSDAG 19. MARS MÅ TELEFONNUMMER VERE SATT TIL EIT FAKTISK TELEFONNUMMER.'''
| | [https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=32afcbf7f58b4c89bc9ebfa878f41976 Informasjon om Trio finn du no i UiBhjelp.] |
| | |
| '''SIP:FORNAMN.ETTERNAMN@UIB.NO VIL IKKJE FUNGERE LENGER!'''
| |
| | |
| '''Lokasjon må vere satt til UiB'''
| |
| | |
| | |
| '''Denne sida er under utvikling.'''
| |
| | |
| Informasjonen på denne sida er retta mest mot deg som skal bruke Trio saman med Skype for Business.
| |
| | |
| | |
| = Kort fortalt =
| |
| * Trio er løysinga som avløyser Solidus for kontaktsenterane og sentralborda. Agent Client er namnet på programmet som blir brukt.
| |
| * Ein må angje telefonnummer (og telefontype) når ein brukar Trio, då det ikkje har innebygd telefonapparat.
| |
| ** Dette angjevast i «Logg inn parametere» når du opnar Agent Client.
| |
| * For dei fleste er det telefonnummeret knytt til Skype for Business (SfB) som er telefonnummeret innkommande samtalar skal gå til.
| |
| ** Saman med telefontype satt til Skype for Business vil Agent Client vere satt opp til bruk med Skype for Business.
| |
| * Opplev du problem '''under''' samtalen: Feilsøk telefonen (SfB? -> Restart maskina).
| |
| * Opplev du problem '''før''' samtalen: Feilsøk Agent Client.
| |
| | |
| = Opning og pålogging =
| |
| | |
| Oppstart av programma og pålogging.
| |
| == Agent Client ==
| |
| [[File:TRIO_Pålogging_Nr.PNG|thumb|TRIO: Logg inn parametere|150px]]
| |
| # Opn Agent Client (AC). Du kan søke på det i Startmenyen eller gå til mappa «Trio Enterprise» i startmenyen og opne der frå.
| |
| # Eit vindauge opnar seg: «Trio Agent – Log inn parametere». Her setjast parametarane for at (AC) skal fungere.
| |
| # Telefonnummer: Kvar skal samtalene gå til. Fyll inn ditt telefonnummer.
| |
| # Telefontype: Set Skype for Business dersom du skal bruke dette.
| |
| # Lokasjon: Set på UiB
| |
| # Arbeidsmåte: Agent for kontaktsenter (Ekspedient for sentralbord)
| |
| # Contact Center Lisens skal vere hukt av for kontaktsenter.
| |
| # Enterprise Attendant lisens for sentralbord. IKKJE ved kontaktsenter!
| |
| | |
| Trykk OK og du blir sendt til ei neste påloggingssida i ein nettlesar.
| |
| | |
| Her brukar du ditt tildelte brukarnamn og passord.
| |
| | |
| == Skype for Business ==
| |
| # Opn Skype for Business frå startmenyen viss det ikkje har opna seg ved pålogging på maskina.
| |
| # Bruk følgjande påloggingsinformasjon:
| |
| #* Sign-in address: fornamn.etternamn@uib.no
| |
| #* Username (viss du blir spurt): uib\DITTBRUKARNAMN
| |
| #* Password: ditt vanlege uib-passord
| |
| | |
| Viss du ikkje får bytte sign-in address, trykk på tannhjulet, vel "Tools" -> "Options" -> "Personal" og bytt der.
| |
| | |
| = Funksjonar og bruk =
| |
| == Overføring av samtalar til annan agent ==
| |
| Du kan overføre oppgåva/samtalen til ein annan agent i Trio via Addresseboka. Det er mogleg å (1) setje over samtalen direkte (slik at den forsvinner frå deg og havner i den personlege køen til den andre agenten) eller (2) snakke med den andre agenten først, før kundeoppgåva blir overført til vedkommande.
| |
| | |
| * '''Setje over samtalen direkte'''
| |
| ## Medan du er i samtale: Opn addresseboka.
| |
| ## Finn agenten du vil vidarekople samtalen til. Du kan søke opp vedkommande i "Company Directory" som er standard. Byttar du til "AGENTER" får du berre opp dei som er Agent i Trio.
| |
| ## Selekter vedkommande. Nummeret vil automatisk plassere seg i det numeriske feltet (under søkjefeltet). Knappen til høgre vil bytte frå grått til "Sett i kø".
| |
| ## Trykk på "Sett i kø" og samtalen blir overført til den andre agenten. Du vil sjå at opgåva forsvinner frå ditt Trio Agentvindauget.
| |
| | |
| | |
| * '''Snakke med anna agent før ein set over'''
| |
| ## Medan du er i samtale: Opn addresseboka.
| |
| ## Finn Agenten du vil vidarekople samtalen til. Du kan søke opp vedkommande i "Company Directory" som er standard. Byttar du til "AGENTER" får du berre opp dei som er Agent i Trio.
| |
| ## Høgreklikk på vedkommande og vel ring -> Ring nummer. I Trio-vindauget vil du sjå at du får opp ei ny samtale på høgre sida. Kundesamtalen har blitt satt i vent.
| |
| ## I verktøylinja i Trio Agentvindauget vil tre knappar vere tilgjengelege no: Telefon 1, Telefon 2 og Overførknappen. Ved å trykke på Telefon 1/2 byttar du mellom innringar (Telefon 1) og den andre agenten (Telefon 2). Overførknappen koplar saman innringar og den andre agenten og set dermed over samtalen.
| |
| | |
| | |
| | |
| = Vanlege problem med løysing =
| |
| == «Sperr» - Feilmelding visast i Trio agenten ved innkomande samtae ==
| |
| '''Løysing:''' Sjekk telefonnummeret som er satt under "Log inn paramtere" og sjå til at de. Ver sikker på at det ikkje er noko mellomrom før, etter, eller i denne. Du sjekkar paramterane ved å gå på Fil -> Log inn parametere.
| |
| [[File:TRIO_Sperr.PNG|right|TRIO: Sperr feilmelding|600px]]
| |
| '''Forklaring:''' Dersom feil telefonnumer er satt, får ikkje Trio vidarekopla samtalen.
| |
| | |
| Skjer dette ved utgåande samtale frå Trio, kan denne feilmeldinga slå inn etter ei stund når mottakar ikkje tek telefonen.
| |
| | |
| == Nye anrop går ikkje gjennom ==
| |
| [[File:TRIO_koliste.PNG|thumb|250px|Kø-/oppgåveliste]]
| |
| '''Løysing:''' Sjekk om det ligg ventande oppgåver i kølista. Typisk ligg det ein tilbakeringingsoppgåve her som må takast før nye anrop går gjennom.
| |
| | |
| '''Forklaring:''' Ein innringar beheld plassen sin i køen også når vedkommande har valt å bli ringt tilbake. Derfor må tilbakeringingsoppgåver bli teke før ein person som faktisk held på å ringe inn kan bli svart.
| |
| | |
| == Eg blir satt i pause ==
| |
| '''Løysing:''' Sett deg som pålogget og behandl den øvste oppgåva.
| |
| | |
| '''Forklaring:''' Oppgåvene som ligg i kø-/oppgåvelista blir tildelt deg etter tur. Viss du ikkje tek oppgåva tidsnok, blir denne tildelt ein annan og du blir satt i pause. Pass på å ta unna tilbakeriningspopgåver, ettersom desse ikkje blir vidarekopla til Skype for Business før du har valt opppgåva ([https://it.uib.no/Trio#Nye_anrop_g.C3.A5r_ikkje_gjennom Nye anrop går ikkje gjennom]] ).
| |
| | |
| == Samtalen blir brote ==
| |
| '''Løysing:''' Restart maskina.
| |
| | |
| '''Forklaring:''' Dersom fleire har (vore) logga inn på same maskin kan det gå SfB-prosesser for de andre brukarane som er eller har vore pålogga. Ein omstart av maskina vil logge av den/de andre av og såleis frigjere ressursane.
| |
| Det er òg mogleg at ein prosess som ikkje har avslutta seg skikkeleg ligg og «skurra» for den aktive SfB-sesjonen.
| |
| | |
| == Dårleg eller ingen lyd ==
| |
| '''Løysing:''' Restart maskina.
| |
| | |
| '''Forklaring:''' Ein omstart av maskina løyser mange lyd- og samtaleproblem i Skype for Business.
| |
| | |
| '''Generelle tips til feilsøking:''' Er headsettet kopla til? Fungerer lyden i andre applikasjonar? Høyrer du f.eks. lyden i ein YouTube video?
| |
| | |
| = Brukarstøtte og driftstøtte =
| |
| == Bruk ==
| |
| Brukar du Trio og opplev problem, ta kontakt med [[BRITA| BRITA]].
| |
| * [https://itchat.uib.no Chat (9-15)] / [https://bs.uib.no/?module=issues&action=new&gid=16 Sak] / [tel:+4755584700 Tlf: +4755584700 (kl 8-1545)]
| |
| | |
| == Drift ==
| |
| Har du spørsmål eller ynskjer knytt til ei bestemt teneste, meld inn sak til [https://bs.uib.no/?module=issues&action=new&gid=16 BRITA].
| |
| Merk slike sakar gjerne med kontaktsenter/sentralbord drift
| |
| | |
| Eksempel:
| |
| * Ny medarbeidar som skal vere Agent og bruke Trio. Vi treng å vite: Namn, brukarnamn, teneste
| |
| * Unntak ved spesielle opningstidar: Teneste, dato, klokkeslett for opning/stenging, talemelding
| |