Ofte stilte spørsmål om webmail: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Ny side: {{Under utvikling}} {{BRA}} en:Webmail FAQ ==Kan ikke logge inn== svar ==Spørsmål?== svar ==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==...)
 
Ingen redigeringsforklaring
 
(14 mellomliggende versjoner av 4 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
{{Under utvikling}}
[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=807e80ba92b24ace932886f4e4321613 Informasjon om e-post finner du nå i UiBhjelp.]
{{BRA}}
[[en:Webmail FAQ]]
 
==Kan ikke logge inn==
 
svar
 
==Spørsmål?==
 
svar
 
==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==
Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:
* Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
* Når fungerte printeren sist?
* Gjelder henvendelsen en Pullprint-maskin?
* Navn på utskriftskøen som hører til printeren (for eksempel \\print\JUR_03 eller JUR_03 on print.uib.no)
* Har du problemer fra Mac, Windows eller Linux?
 
Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.
 
[[Kategori:Webmail]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:Webmail]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]

Siste sideversjon per 25. jan. 2022 kl. 07:30