Ofte stilte spørsmål om webmail: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
(Overlappende) |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
==Jeg får ikke logget inn== | ==Jeg får ikke logget inn== | ||
Linje 21: | Linje 17: | ||
* Hvilken nettleser bruker du? | * Hvilken nettleser bruker du? | ||
Kontakt oss gjennom [https://hjelp.uib.no/ UiBhjelp], eller på telefon 555 84700. | |||
Kontakt | |||
[[Kategori:E-post]] | [[Kategori:E-post]] | ||
Linje 32: | Linje 27: | ||
[[Kategori:E-post]] | [[Kategori:E-post]] | ||
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]] | [[Kategori:Ofte stilte spørsmål]] | ||
[[en:Webmail FAQ]] |
Sideversjonen fra 30. jul. 2020 kl. 07:01
Jeg får ikke logget inn
- Sjekk at passordet ditt ikke er løpt ut eller du har glemt det - gå til "SEBRA - Sentral brukeradministrasjon".
- Det kan pågå vedlikehold av sentrale tjenester som berører epost-tjenesten, sjekk IT-driftsmeldingene.
Hvordan videresender jeg UiB-epost min til en annen epost-adresse?
Gå til https://tjinfo.uib.no/reise og følg veiledning
Jeg finner ikke tilsendt epost. Er den stoppet i spamfilteret?
Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning
Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen
Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:
- Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
- Hvilken nettleser bruker du?
Kontakt oss gjennom UiBhjelp, eller på telefon 555 84700.