Exchange på iPhone: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 26: Linje 26:
* [[File:apple-logo.png]][https://support.apple.com/no-no/HT201729 Apple sin offisielle bruksanvisning]
* [[File:apple-logo.png]][https://support.apple.com/no-no/HT201729 Apple sin offisielle bruksanvisning]
* [[File:Telenor-ikon.png|30px]][https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/epost-bedrift/Oppsett_av_epostbedrift_iPhone.jsp Telenor sin bruksanvisning]
* [[File:Telenor-ikon.png|30px]][https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/epost-bedrift/Oppsett_av_epostbedrift_iPhone.jsp Telenor sin bruksanvisning]
[[Kategori:Bruksanvisninger]]

Sideversjonen fra 13. des. 2018 kl. 09:02

Oppsett av Exchange på iPhone

Gjelder kun for ansatte ved UiB. Fungerer også på iPad. Denne bruksanvisningen er kun ment som selvhjelp.

Forord

Denne bruksanvisningen er kun ment som selvhjelp. Ved eventuelle feil eller problemer med iPhone kan IT-avdelingen bistå med enkel feilsøking, full tilbakestilling av apparatet til fabrikkinnstillinger ("hardware reset") og eventuelt sende apparatet til service hvis det er konstatert maskinfeil.
Ved serviceinnlevering kan ikke IT-avdelingen nødvendigvis tilby lånetelefon av samme type. IT-avdelingen gir ikke hjelp med installasjon, konfigurasjon eller bruk av iPhone ut over det som er nevnt her.


  • Oppsettveiledningen forutsetter at enheten er ferdig satt opp, og koblet til Internett, enten ved hjelp av mobildata (3G / 4G) eller trådløs tilkobling (Wi-Fi).
  • Din konto på UiB må være aktiv, og du må være bruker av Outlook på din PC eller Mac ved UiB.
  • I denne veiledningen har man tatt utgangspunkt i at det ikke er satt opp en e-postkonto fra før.


Bruk pilene nedenfor for å navigere gjennom skjermbildene.

Se også