SAFE - Tilgang til prosjekt: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
mIngen redigeringsforklaring |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 17: | Linje 17: | ||
* Relevant faggruppe bistår med [[SAFE - Installasjon av nødvendig programvare | installasjon av nødvendig programvare]] og gir relevant tilgang til bruker | * Relevant faggruppe bistår med [[SAFE - Installasjon av nødvendig programvare | installasjon av nødvendig programvare]] og gir relevant tilgang til bruker | ||
* Ansvarlig for forespørsel informerer bruker om tilgang og lukker forespørsel i problemdatabasen | * Ansvarlig for forespørsel informerer bruker om tilgang og lukker forespørsel i problemdatabasen | ||
Tilbake til hovedside for [[https://it.uib.no/SAFE SAFE]] | Tilbake til hovedside for [[https://it.uib.no/SAFE SAFE]] |
Sideversjonen fra 1. des. 2015 kl. 13:07
Behov
Ønsker å gi andre tilgang til et eksisterende prosjekt i SAFE
Forutsetninger
- UiB-konto, hvis ikke bruker har UiB-konto: https://sebra.uib.no/
- Mobilnummer registrert i AD, gå til endring av mobilnummer
Fremgangsmåte
- Prosjektleder oppretter forespørsel i problemdatabasen (bs.uib.no) med informasjon om bruker og tilgang
- Prosjektleder oppdaterer tilgangsdokumentet slik at det gjenspeiler tilgangsforespørselen
- IT-avdelingen verifiserer at forespørsel i problemdatabasen er oppdatert i tilgangsdokumentet, at bruker har UiB-konto og at mobilnummer er registrert i AD
- Relevant faggruppe bistår med installasjon av nødvendig programvare og gir relevant tilgang til bruker
- Ansvarlig for forespørsel informerer bruker om tilgang og lukker forespørsel i problemdatabasen
Tilbake til hovedside for [SAFE]