Ofte stilte spørsmål om webmail: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
(Ny side: {{Under utvikling}} {{BRA}} en:Webmail FAQ ==Kan ikke logge inn== svar ==Spørsmål?== svar ==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==...) |
(Ingen forskjell)
|
Sideversjonen fra 19. mai 2014 kl. 13:08
Kan ikke logge inn
svar
Spørsmål?
svar
Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen
Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:
- Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
- Når fungerte printeren sist?
- Gjelder henvendelsen en Pullprint-maskin?
- Navn på utskriftskøen som hører til printeren (for eksempel \\print\JUR_03 eller JUR_03 on print.uib.no)
- Har du problemer fra Mac, Windows eller Linux?
Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.