Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
(utvide siden)
Linje 2: Linje 2:
  
 
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom [[Issue-tracker]].
 
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom [[Issue-tracker]].
[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging).
+
 
Telefon internt på UiB: '''84700'''
+
=== Kontakt BRITA: ===
Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''
+
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging).
 +
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
 +
*Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''
  
 
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
 
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.

Revisjonen fra 19. feb. 2010 kl. 08:02

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpgBrukerstøtte for ansatte ved UiB og Unifob gis av BRITA, IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte.