Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
Linje 10: Linje 10:
 
* Registrer henvendelse: [https://hjelp.uib.no UiBhjelp] (krever innlogging)
 
* Registrer henvendelse: [https://hjelp.uib.no UiBhjelp] (krever innlogging)
 
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
 
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)
+
<!--*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)-->
**Besøksadresse: '''Felles servicesenter, Nygårdsgaten 5, 2. etasje''', åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager
+
<!--**Besøksadresse: '''Felles servicesenter, Nygårdsgaten 5, 2. etasje''', åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager-->
  
  

Revisjonen fra 15. mar. 2020 kl. 10:40

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av Felles servicesenter.

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Registrer henvendelse: UiBhjelp (krever innlogging)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)


Se også: