Forskjell mellom versjoner av «Brukarkonto for tilsette»

m
m (oppdaterte lenke)
Linje 11: Linje 11:
 
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]].
 
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]].
 
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]).
 
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]).
* Moglegheit til å [[Egne vevsider for studenter og ansatte|legge ut eigne vevsider]].
+
* Moglegheit til å legge ut [[Personlige vevsider for studenter og ansatte|personlege vevsider]].
  
  
Linje 34: Linje 34:
  
 
[[IT-tjenester for gjester]]
 
[[IT-tjenester for gjester]]
 
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
 
[[Kategori:Tilgang]]
 
  
 
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
 
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
 
[[Kategori:Tilgang]]
 
[[Kategori:Tilgang]]

Revisjonen fra 1. aug. 2011 kl. 13:47


Brukarkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB

Brukarkonto for tilsette

IT-tjenester for gjester