Forskjell mellom versjoner av «Brukarkonto for tilsette»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m
Linje 1: Linje 1:
{{Verifisert|person=mgmjv|avdeling=IT-avd.|dato=02.mars 2010}}{{BRA}}{{IDA}}
+
{{BRA}}{{IDA}}
 
 
 
== Brukerkonto ==
 
== Brukerkonto ==
  

Revisjonen fra 8. mar. 2010 kl. 14:37


Brukerkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB