Privat datamaskin og Kategori:E-post: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
mIngen redigeringsforklaring
 
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
{{Autoritativ informasjon}}
Kategorien '''e-post''' skal inneholde sider og underkategorier som har med e-post å gjøre, ''fortrinnsvis e-posttjenester ved UiB''.
IT-avdelingen tilbyr ikke telefonsupport på private maskiner, men denne siden inneholder noen guider som viser hvordan man kan knytte seg opp mot noen sentrale UiB-tjenester fra egen maskin. Disse guidene er ment som selvhjelp.


==Hurtiglenker==
Se også siden [[e-post]] for informasjon om denne tjenesten.


<onlyinclude>
[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]
<includeonly>===[[Privat datamaskin]]===</includeonly>
*[[Jobbe hjemmefra]]
*[[VPN, Virtual private network|Virtual private network (VPN)]]
*[[ADSL|ADSL bredbånd]]
<includeonly>
<div class="lesmer">[[Privat datamaskin|>> Les mer]]</div></includeonly></onlyinclude>
*[[WEB-CACHE ved UiB|Cacheserver (http-proxy)]] gjør det mulig å bruke interne tjenester (feks. UB sine databaser og tidsskrift ) selv om en er lokalisert ''utenfor'' UiB sitt datanett. For å bruke http-proxyen må du ha brukernavn og passord.
*[[Trådløst datanett|Trådløst nettverk]]
*[[Tilgang til IT-tjenester for gjester]]
*[[:Category:Privat datamaskin|Alle artikler om privat datamaskin]]
 
[[Kategori:Privat datamaskin]]

Siste sideversjon per 18. feb. 2010 kl. 10:39

Kategorien e-post skal inneholde sider og underkategorier som har med e-post å gjøre, fortrinnsvis e-posttjenester ved UiB.

Se også siden e-post for informasjon om denne tjenesten.