|
|
Linje 1: |
Linje 1: |
| {{Mangler kategorisering}} | | {{Trenger kategorisering}} |
| {{Mangler lenker}}
| |
| [https://intranett.uib.no/uPortal/tag.idempotent.render.userLayoutRootNode.target.275.uP?uP_sparam=focusedTabID&focusedTabID=133&uP_sparam=mode&mode=view&uP_root=root&link_id_path=146259&loc_code_path=2210&menu_type=11 Les IT-avdelingens innkjøpsveiledning på intranett (krever pålogging)]
| |
|
| |
|
| '''INNKJØPSVEILEDNINGEN SKAL FØLGES !!'''
| | Dette er en side som inneholder temahefter som er utgitt av IT-avdelingen |
|
| |
|
| Det er viktig at du følger innkjøpsveiledningen når du skal kjøpe data- og teleutstyr.
| | [[Temahefte om lagring og backup]] |
| Innkjøpsveiledningen viser til datamaskiner, skrivere og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av oss. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengige av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også [http://wikihost.uib.no/ithjelp/index.php/Serviceeerkl%C3%A6ring_fra_IT-avdelingen serviceerklæring fra IT-avdelingen)]. Det er derfor viktig at innkjøpsanbefalingene følges.
| | [[Temahefte om e-post]] |
| | |
| | |
| Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er '''ikke''' anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøp fra andre leverandører. For utfyllende informasjon se [http://regler.uib.no/regelsamling/show.do retningslinjer for innkjøp av varer og tjenester i Regelsamlingen], samt [Innkjøpsguiden]].
| |
Sideversjonen fra 26. jan. 2010 kl. 18:24