Brukarkonto for studentar og Videokonferanserom: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
(La til "personlege vevsider" i lista.)
 
mIngen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
{{BRS}}
=== Videokonferanserom ===
== Brukarkonto ==
Plassering: Museplass 1
Som student ved UiB må du ha tilgang til datatenester for å kunne gjennomføre studiane dine. For å kunne nytte deg av desse tenestene, må du opprette ein eigen brukarkonto ved UiB på [http://sebra.uib.no SEBRA].


=== Brukarkonto ved UiB gir deg: ===
Utstyr: Tandberg Profile 6000 MXP
Kan koble sammen opp til seks deltagende parter inkludert Museplass,
og i tillegg koble til fem deltagere på telefon.
Det er plass til syv personer i rommet.


* Personlege sider - [http://miside.uib.no Mi side] - med bl.a. tilgang til nettbaserte læringsressursar og relevant undervisningsinformasjon
For å bestille rommet og evt. brukerstøtte, vennligst registrer en sak i [https://bs.uib.no Issue-tracker] eller ring BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen på (555) 84700.
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din
Oppgi IP-adresse eller ISDN-nummer til de deltagende parter, og opplys om kontaktperson og kontakttelefonnummer for hvert deltagersted.
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|backupteneste]]
* Tilgang til [[Egne vevsider for studenter og ansatte|personlege vevsider]]
* Tilgang til [[PC-stover]] med utskriftsmoglegheiter
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]])
* Ein konto som også kan koplast opp mot MSN
* Tilgang til internett ved andre forskings- og utdanningsinstitusjonar via [[Eduroam]]


For konferanser utenom vanlig arbeidstid må det bestilles brukerstøtte på overtid for å låse brukerne inn i lokalet og gi evt. hjelp med utstyret. Dette forutsetter at personell er tilgjengelig. Kostnaden må dekkes av brukeravdeling etter gjeldende overtidssatser.


Interne UiB-brukere kan [https://kalender.uib.no/exchweb/bin/auth/owalogon.asp?url=https://kalender.uib.no/public/Sentraladm/Videokonferanse/?Cmd=contents&reason=0 sjekke kalenderen] for å se hvilke tider rommet er ledig.


== Nye studenter ==
===Teknisk informasjon om videokonferanserommet på Museplass 1===


For videokonferanse over internett (IP) er nummeret: 129.177.2.40


Når du har tatt imot tilbodet om studieplass og registrert deg, må du sjølv opprette ein brukarkonto. Det gjer du ved å gå inn på [https://sebra.uib.no/sebra/ sebra.uib.no] og følgje instruksjonane der. Her kan ein også bytte passord.
For videokonferanse over ISDN er linjenumrene:


Dette bør du gjere så raskt som mogleg etter at du har registrert deg. Merk at det kan ta inntil ein time frå du har registrert deg til du kan opprette brukarkonto.
Gruppenummer:
+ 47 55 58 38 30


NB! Du må ha fødselsnummer, studentnummer og pinkode for å kunne opprette brukarkonto. Studentnummer og pinkode finn du på tilsendt giro for betaling av semesteravgift. Sørg for at du har desse tilgjengeleg.
(A1) + 47 55 58 38 30


OBS! Dersom du ikkje har betalt semesteravgifta innan 1. september vil brukarkontoen automatisk bli avslutta.
(A2) + 47 55 58 38 31




[https://sebra.uib.no/sebra/ Rekvirer konto no!]
(B1) + 47 55 58 38 32


(B2) + 47 55 58 38 33




== Studentkonto for ansatte ==
(C1) + 47 55 58 38 34


Tilsette som blir studentar vil ikkje automatisk kunne opprette studentkonto så lenge dei har konto som tilsett. Om ein opprettar ein sak på https://bs.uib.no, så kan SEBRA opprette studentkonto om semesterregistrering  og semesteravgift er i orden.
(C2) + 47 55 58 38 35


[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
 
[[Kategori:Tilgang]]
Telefonnummeret til konferanserommet er  + 47 555 8 38 50
 
=== Priser ===
 
En-til-en (to parter):
IP: Ingen kostnad innenfor vanlig arbeidstid.
 
ISDN 256 kbps: 6 ganger vanlig telefonsats.
 
For konferanser som krever brukerstøtte utenom vanlig arbeidstid må bruker dekke kostnaden for dette  (overtid).
 
[[Kategori:Telekonferanse]]
[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]

Sideversjonen fra 26. mai 2010 kl. 09:09

Videokonferanserom

Plassering: Museplass 1

Utstyr: Tandberg Profile 6000 MXP Kan koble sammen opp til seks deltagende parter inkludert Museplass, og i tillegg koble til fem deltagere på telefon. Det er plass til syv personer i rommet.

For å bestille rommet og evt. brukerstøtte, vennligst registrer en sak i Issue-tracker eller ring BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen på (555) 84700. Oppgi IP-adresse eller ISDN-nummer til de deltagende parter, og opplys om kontaktperson og kontakttelefonnummer for hvert deltagersted.

For konferanser utenom vanlig arbeidstid må det bestilles brukerstøtte på overtid for å låse brukerne inn i lokalet og gi evt. hjelp med utstyret. Dette forutsetter at personell er tilgjengelig. Kostnaden må dekkes av brukeravdeling etter gjeldende overtidssatser.

Interne UiB-brukere kan sjekke kalenderen for å se hvilke tider rommet er ledig.

Teknisk informasjon om videokonferanserommet på Museplass 1

For videokonferanse over internett (IP) er nummeret: 129.177.2.40

For videokonferanse over ISDN er linjenumrene:

Gruppenummer: + 47 55 58 38 30

(A1) + 47 55 58 38 30

(A2) + 47 55 58 38 31


(B1) + 47 55 58 38 32

(B2) + 47 55 58 38 33


(C1) + 47 55 58 38 34

(C2) + 47 55 58 38 35


Telefonnummeret til konferanserommet er + 47 555 8 38 50

Priser

En-til-en (to parter): IP: Ingen kostnad innenfor vanlig arbeidstid.

ISDN 256 kbps: 6 ganger vanlig telefonsats.

For konferanser som krever brukerstøtte utenom vanlig arbeidstid må bruker dekke kostnaden for dette (overtid).