UiBhjelp: Forskjell mellom sideversjoner

Fra ithjelp
(Ny side: UiBhjelp er en selvbetjeningsløsning for ansatte og studenter ved UiB. [https://hjelp.uib.no Logg inn på UiBhjelp her: https://hjelp.uib.no.] Med UiBhjelp får du som bruker én vei…)
 
mIngen redigeringsforklaring
Linje 6: Linje 6:


Hva skjer 11. november?
Hva skjer 11. november?
UiBhjelp erstatter Issue-tracker fra 11. november
* UiBhjelp erstatter Issue-tracker fra 11. november
Issue-tracker blir ikke stengt ned, men du kan ikke registrere nye henvendelser her
* Issue-tracker blir ikke stengt ned, men du kan ikke registrere nye henvendelser her
For å registrere nye henvendelser etter 11. november må du bruke UiBhjelp
* For å registrere nye henvendelser etter 11. november må du bruke UiBhjelp
Dine henvendelser som er registrert før 11. november, vil bli besvart i Issue-tracker
* Dine henvendelser som er registrert før 11. november, vil bli besvart i Issue-tracker


UiBhjelp vil ikke være komplett ved lansering. Du vil finne en del informasjon og tjenester, og så vil UiBhjelp fylles med mer innhold og mer funksjonalitet etter hvert som vi tar i bruk løsningen.
UiBhjelp vil ikke være komplett ved lansering. Du vil finne en del informasjon og tjenester, og så vil UiBhjelp fylles med mer innhold og mer funksjonalitet etter hvert som vi tar i bruk løsningen.

Sideversjonen fra 11. nov. 2019 kl. 13:09

UiBhjelp er en selvbetjeningsløsning for ansatte og studenter ved UiB.

Logg inn på UiBhjelp her: https://hjelp.uib.no.

Med UiBhjelp får du som bruker én vei inn, uansett om du trenger informasjon om våre tjenester, skal melde IT-problemer, bestille noe eller er på jakt etter oppdaterte PowerPoint-maler.

Hva skjer 11. november?

  • UiBhjelp erstatter Issue-tracker fra 11. november
  • Issue-tracker blir ikke stengt ned, men du kan ikke registrere nye henvendelser her
  • For å registrere nye henvendelser etter 11. november må du bruke UiBhjelp
  • Dine henvendelser som er registrert før 11. november, vil bli besvart i Issue-tracker

UiBhjelp vil ikke være komplett ved lansering. Du vil finne en del informasjon og tjenester, og så vil UiBhjelp fylles med mer innhold og mer funksjonalitet etter hvert som vi tar i bruk løsningen.

For at UiBhjelp skal bli så brukervennlig og bra som mulig, trenger vi din hjelp. Vi håper du vil bidra med tilbakemeldinger og innspill til hvordan UiBhjelp kan bli bedre. Dette kan du gjøre i UiBhjelp og ved å delta i åpent team for UiBhjelp og Felles servicesenter (Microsoft Teams).

Vil du vite mer? Les mer på nettsidene til Prosjekt Tjenesteutvikling