Trio: Forskjell mellom sideversjoner

Fra ithjelp
Ingen redigeringsforklaring
(Erstatter siden med «[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=32afcbf7f58b4c89bc9ebfa878f41976 Informasjon om Trio finn du no i UiBhjelp.]»)
Tagg: Erstattet
 
(18 mellomliggende versjoner av 3 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
'''MERK: FRÅ OG MED TYSDAG 19. MARS MÅ TELEFONNUMMER VERE SATT TIL EIT FAKTISK TELEFONNUMMER.'''
[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=32afcbf7f58b4c89bc9ebfa878f41976 Informasjon om Trio finn du no i UiBhjelp.]
 
'''SIP:FORNAMN.ETTERNAMN@UIB.NO VIL IKKJE FUNGERE LENGER!'''
 
 
'''Denne sida er under utvikling.'''
 
Informasjonen på denne sida er retta mest mot deg som skal bruke Trio saman med Skype for Business.
 
 
= Kort fortalt =
* Trio er løysinga som avløyser Solidus for kontaktsenterane og sentralborda. Agent Client er namnet på programmet som blir brukt.
* Ein må angje telefonnummer (og telefontype) når ein brukar Trio, då det ikkje har innebygd telefonapparat.
** Dette angjevast i «Logg inn parametere» når du opnar Agent Client.
* For dei fleste er det telefonnummeret knytt til Skype for Business (SfB) som er telefonnummeret innkommande samtalar skal gå til.
** Saman med telefontype satt til Skype for Business vil Agent Client vere satt opp til bruk med Skype for Business.
* Opplev du problem '''under''' samtalen: Feilsøk telefonen (SfB? -> Restart maskina).
* Opplev du problem '''før''' samtalen: Feilsøk Agent Client.
 
= Opning og pålogging =
 
Oppstart av programma og pålogging.
== Agent Client ==
[[File:TRIO_Pålogging_Nr.PNG|thumb|TRIO: Logg inn parametere|150px]]
# Opn Agent Client (AC). Du kan søke på det i Startmenyen eller gå til mappa «Trio Enterprise» i startmenyen og opne der frå.
# Eit vindauge opnar seg: «Trio Agent – Log inn parametere». Her setjast parametarane for at (AC) skal fungere.
# Telefonnummer: Kvar skal samtalene gå til. Fyll inn ditt telefonnummer.
# Telefontype: Set Skype for Business dersom du skal bruke dette.
# Lokasjon: La stå på Uninett
# Arbeidsmåte: Agent for kontaktsenter (Ekspedient for sentralbord)
# Contact Center Lisens skal vere hukt av for kontaktsenter.
# Enterprise Attendant lisens for sentralbord. IKKJE ved kontaktsenter!
 
Trykk OK og du blir sendt til ei neste påloggingssida i ein nettlesar.
 
Her brukar du ditt tildelte brukarnamn og passord.
 
== Skype for Business ==
# Opn Skype for Business frå startmenyen viss det ikkje har opna seg ved pålogging på maskina.
# Bruk følgjande påloggingsinformasjon:
#* Sign-in address: fornamn.etternamn@uib.no
#* Username (viss du blir spurt): uib\DITTBRUKARNAMN
#* Password: ditt vanlege uib-passord
 
Viss du ikkje får bytte sign-in address, trykk på tannhjulet, vel "Tools" -> "Options" -> "Personal" og bytt der.
 
= Vanlege problem med løysing =
==  «Sperr» - Feilmelding visast i Trio agenten ==
'''Løysing:''' Sjekk telefonnummeret som er satt under "Log inn paramtere"  og sjå til at de. Ver sikker på at det ikkje er noko mellomrom før, etter, eller i denne. Du sjekkar paramterane ved å gå på Fil -> Log inn parametere.
[[File:TRIO_Sperr.PNG|right|TRIO: Sperr feilmelding|600px]]
'''Forklaring:''' Dersom feil telefonnumer er satt, får ikkje Trio vidarekopla samtalen.
 
==  Nye anrop går ikkje gjennom ==
[[File:TRIO_koliste.PNG|thumb|250px|Kø-/oppgåveliste]]
'''Løysing:''' Sjekk om det ligg ventande oppgåver i kølista. Typisk ligg det ein tilbakeringingsoppgåve her som må takast før nye anrop går gjennom.
 
'''Forklaring:''' Ein innringar beheld plassen sin i køen også når vedkommande har valt å bli ringt tilbake. Derfor må tilbakeringingsoppgåver bli teke før ein person som faktisk held på å ringe inn kan bli svart.
 
==  Eg blir satt i pause ==
'''Løysing:''' Sett deg som pålogget og behandl den øvste oppgåva. 
 
'''Forklaring:''' Oppgåvene som ligg i kø-/oppgåvelista blir tildelt deg etter tur. Viss du ikkje tek oppgåva tidsnok, blir denne tildelt ein annan og du blir satt i pause. Pass på å ta unna tilbakeriningspopgåver, ettersom desse ikkje blir vidarekopla til Skype for Business før du har valt opppgåva ([https://it.uib.no/Trio#Nye_anrop_g.C3.A5r_ikkje_gjennom Nye anrop går ikkje gjennom]] ).
 
== Samtalen blir brote ==
'''Løysing:''' Restart maskina.
 
'''Forklaring:''' Dersom fleire har (vore) logga inn på same maskin kan det gå SfB-prosesser for de andre brukarane som er eller har vore pålogga. Ein omstart av maskina vil logge av den/de andre av og såleis frigjere ressursane.
Det er òg mogleg at ein prosess som ikkje har avslutta seg skikkeleg ligg og «skurra» for den aktive SfB-sesjonen.
 
== Dårleg eller ingen lyd ==
'''Løysing:''' Restart maskina.
 
'''Forklaring:''' Ein omstart av maskina løyser mange lyd- og samtaleproblem i Skype for Business.
 
'''Generelle tips til feilsøking:''' Er headsettet kopla til? Fungerer lyden i andre applikasjonar? Høyrer du f.eks. lyden i ein YouTube video?
 
= Brukarstøtte og driftstøtte =
== Bruk ==
Brukar du Trio og opplev problem, ta kontakt med [[BRITA| BRITA]].
* [https://itchat.uib.no Chat (9-15)] / [https://bs.uib.no/?module=issues&action=new&gid=16 Sak] / [tel:+4755584700 Tlf: +4755584700 (kl 8-1545)]
 
== Drift ==
Har du spørsmål eller ynskjer knytt til ei bestemt teneste, meld inn sak til [https://bs.uib.no/?module=issues&action=new&gid=16 BRITA].
Merk slike sakar gjerne med kontaktsenter/sentralbord drift
 
Eksempel:
Ny medarbeidar som skal vere Agent og bruke Trio: Vi treng å vite: Namn, brukarnamn, teneste
Unntak ved spesielle opningstidar: Tenste, dato, klokkeslett for opning/stenging

Siste sideversjon per 29. jul. 2021 kl. 10:32