Telefoni: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Justerte litt på rekkefølgen til "hurtiglenkene", og endret lenken for regler og rutiner til den som først og fremst er aktuell her. Mer endringer kommer, i tråd med endring av bruk og tjenester.)
m (Endret lenketekst for EK-tjenester ("Rutiner[...]))
Linje 9: Linje 9:
* [[Programmering av fravær på fasttelefon]]
* [[Programmering av fravær på fasttelefon]]
* [http://elkat.uib.no/ UiBs interne telefonbok]
* [http://elkat.uib.no/ UiBs interne telefonbok]
* [[Rutiner for EK-tjenester|Rutiner for arbeidstakers dekning av telefon, mobil m.m.]]
* [[Rutiner for EK-tjenester|Rutiner for arbeidsgivers dekning av mobil, bredbånd, m.m.]]
* [[:Category:Telefoni|Alle sider om telefoni]]
* [[:Category:Telefoni|Alle sider om telefoni]]



Sideversjonen fra 2. feb. 2012 kl. 11:24


Hurtiglenker

Fasttelefoni

IT-avdelingen drifter, vedlikeholder og utvikler tjenester knyttet til fasttelefonene ved UiB. Herunder ligger utbygging av trådløst nettverk, taleposttjeneste og feiloppretting.

Egne skjema brukes for innmelding av saker omkring feil, flytting eller bestilling av ny telefon.

Se mer informasjon under Fasttelefoni

Mobiltelefoni

IT-avdelingen leverer tjenester knyttet til bestilling av mobiltelefoner og abonnement samt synkronisering av e-post og kalender på mobiltelefoner.

Se egne sider om mobiltelefon for mer informasjon.

Telefonsentralen

Telefonsentralen for hele UiB ligger under IT-avdelingens ansvarsområde. Ansatte ved IT-avdelingen drifter og betjener telefonsentralen.

UiBs telefonsentral har telefonnummer 55 58 00 00, og kan som regel finne riktig nummer og sette over samtaler.