Teamviewer: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
 
(Én mellomliggende revisjon av samme bruker vises ikke)
Linje 1: Linje 1:
[[File:teamviewer-logo-big.png|400px|frameless]] <br>
[[File:teamviewer-logo-big.png|400px|frameless]] <br>
Informasjonen som finnes på denne siden vil snart kun være tilgjengelig fra [https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/knowledgeitem?unid=e070f4ec0f0741c1a33045f9174ccfa7 UiBHjelp].
Vi kan i mange tilfeller gi deg best hjelp ved å koble til din datamaskin med fjernhjelp
Vi kan i mange tilfeller gi deg best hjelp ved å koble til din datamaskin med fjernhjelp


Linje 13: Linje 15:
(Du må oppgi en ID og et passord fra Teamviewer på din datamaskin.) Vi kan ikke starte eller gjenoppta fjernhjelp uten av du samtykker i hvert tilfelle.
(Du må oppgi en ID og et passord fra Teamviewer på din datamaskin.) Vi kan ikke starte eller gjenoppta fjernhjelp uten av du samtykker i hvert tilfelle.


{| role="presentation" class="wikitable mw-collapsible mw-collapsed"
{| role="presentation" class="wikitable mw-collapsible mw-collapsed"  style="width: 25%;"
| <strong>Eldre versjoner av TeamViewer</strong>
| <strong>Eldre versjoner av TeamViewer</strong>
|-
|-

Siste sideversjon per 25. mar. 2021 kl. 10:55

Teamviewer-logo-big.png
Informasjonen som finnes på denne siden vil snart kun være tilgjengelig fra UiBHjelp.

Vi kan i mange tilfeller gi deg best hjelp ved å koble til din datamaskin med fjernhjelp


For dette formålet bruker vi vanligvis programmet TeamViewer.

For å gjøre det enklere for oss å gi deg fjernhjelp, kan du selv laste ned Teamviewer-programmet her:

Vi kan bare koble til din datamaskin når du inviterer oss.
(Du må oppgi en ID og et passord fra Teamviewer på din datamaskin.) Vi kan ikke starte eller gjenoppta fjernhjelp uten av du samtykker i hvert tilfelle.