Anbefalinger for bruk av digitale møte- og samhandlingsløsninger

Fra ithjelp
Sideversjon per 11. mar. 2020 kl. 13:44 av St08807 (diskusjon | bidrag) (Ny side: ==Innledning== Her finner du informasjon og anbefalinger om hvordan du kan jobbe digitalt ifm. Koronaviruset, samt hvor du kan henvende deg dersom du trenger hjelp. * Jobbe hjemmef…)
(diff) ← Eldre sideversjon | Nåværende sideversjon (diff) | Nyere sideversjon → (diff)
Den utskrivbare versjonen støttes ikke lenger eller har rendringsfeil. Oppdater eventuelle bokmerker i nettleseren din og bruk nettleserens standard utskriftsfunksjon i stedet.

Innledning

Her finner du informasjon og anbefalinger om hvordan du kan jobbe digitalt ifm. Koronaviruset, samt hvor du kan henvende deg dersom du trenger hjelp.

Hvordan samhandle digitalt?

MS Teams er UiBs foretrukne plattform for digital samhandling, med funksjonalitet for å avholde møter, ha samtaler og dele filer, oppgaver, skjerm, m.m. Les mer om bruk av Teams her.

Hvordan gjennomføre møter digitalt?

NB! IT-avdelingen anbefaler sterkt at du bruker hodesett, ikke datamaskinens innebygde høyttaler og mikrofon. Mer informasjon i UiBs innkjøpsveiledning. Husk derfor å ta med hodesett hjem. Har du ikke hodesett fra før, meld inn en sak til BRITA via UiBhjelp.

Brukerstøtte ifm. Koronavirus

Vi forsøker å opprettholde normal drift så langt som mulig. Ansatte kan som vanlig kontakte BRITA og studenter kan kontakte IT-assistentene.