Forskjell mellom versjoner av «Solidus - Manuelt stenge eller åpne en telefonkø»

m
(Fjerner duplikate kategorier)
 
Linje 13: Linje 13:
 
* '''"Closed 1"..."Closed 5"''' brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle.
 
* '''"Closed 1"..."Closed 5"''' brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle.
  
[[Kategori:Telefoni]]
 
 
[[Kategori:Telefoni]]
 
[[Kategori:Telefoni]]

Nåværende revisjon fra 9. mar. 2017 kl. 13:23

Målgruppe

Denne artikkelen er for de som er "supervisors" i Solidus og har tilgang til escheduler.uib.no.

Nødstengning / nødåpning

  • Logg inn på escheduler.uib.no med Solidus brukernavn og passord.
  • Gå til menyvalget "Emergency Override". Beskrivelse av tilgjengelige knapper kommer under.
  • "Normal" setter køen i vanlig drift
  • "Open" brukes i spesielle tilfeller når man trenger å holde en kø åpen i et tidsrom der den vanligvis er stengt. Åpner køen igjen umiddelbart dersom den er stengt.
  • "Closed 1"..."Closed 5" brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle.