Forskjell mellom versjoner av «Solidus - Manuelt stenge eller åpne en telefonkø»
m |
(Fjerner duplikate kategorier) |
||
Linje 13: | Linje 13: | ||
* '''"Closed 1"..."Closed 5"''' brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle. | * '''"Closed 1"..."Closed 5"''' brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle. | ||
− | |||
[[Kategori:Telefoni]] | [[Kategori:Telefoni]] |
Nåværende revisjon fra 9. mar. 2017 kl. 13:23
Målgruppe
Denne artikkelen er for de som er "supervisors" i Solidus og har tilgang til escheduler.uib.no.
Nødstengning / nødåpning
- Logg inn på escheduler.uib.no med Solidus brukernavn og passord.
- Gå til menyvalget "Emergency Override". Beskrivelse av tilgjengelige knapper kommer under.
- "Normal" setter køen i vanlig drift
- "Open" brukes i spesielle tilfeller når man trenger å holde en kø åpen i et tidsrom der den vanligvis er stengt. Åpner køen igjen umiddelbart dersom den er stengt.
- "Closed 1"..."Closed 5" brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle.