Forskjell mellom versjoner av «Solidus - Manuelt stenge eller åpne en telefonkø»
Fra ithjelp
(Ny side: ==Målgruppe== Denne artikkelen er for de som er "supervisors" i Solidus og har tilgang til [http://escheduler.uib.no escheduler.uib.no]. ==Nødstengning / nødåpning== * Logg inn på ...) |
(Fjerner duplikate kategorier) |
||
(2 mellomliggende revisjoner av en annen bruker er ikke vist) | |||
Linje 7: | Linje 7: | ||
* Gå til menyvalget "Emergency Override". Beskrivelse av tilgjengelige knapper kommer under. | * Gå til menyvalget "Emergency Override". Beskrivelse av tilgjengelige knapper kommer under. | ||
− | *'''"Normal"''' | + | *'''"Normal"''' setter køen i vanlig drift |
− | * '''"Open"''' brukes i spesielle tilfeller når man trenger å holde en kø åpen i et tidsrom der den vanligvis er stengt. | + | * '''"Open"''' brukes i spesielle tilfeller når man trenger å holde en kø åpen i et tidsrom der den vanligvis er stengt. Åpner køen igjen umiddelbart dersom den er stengt. |
− | * '''"Closed 1"..."Closed 5"''' brukes når man manuelt vil stenge en kø | + | * '''"Closed 1"..."Closed 5"''' brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle. |
− | |||
− | |||
[[Kategori:Telefoni]] | [[Kategori:Telefoni]] |
Nåværende revisjon fra 9. mar. 2017 kl. 12:23
Målgruppe
Denne artikkelen er for de som er "supervisors" i Solidus og har tilgang til escheduler.uib.no.
Nødstengning / nødåpning
- Logg inn på escheduler.uib.no med Solidus brukernavn og passord.
- Gå til menyvalget "Emergency Override". Beskrivelse av tilgjengelige knapper kommer under.
- "Normal" setter køen i vanlig drift
- "Open" brukes i spesielle tilfeller når man trenger å holde en kø åpen i et tidsrom der den vanligvis er stengt. Åpner køen igjen umiddelbart dersom den er stengt.
- "Closed 1"..."Closed 5" brukes når man manuelt vil stenge en kø umiddelbart. Tallene 1-5 angir av hvilken årsak man stenger. Disse årsakene programmeres eventuelt av IT-avdelingen og dokumenteres spesielt i hvert enkelt tilfelle.