Forskjell mellom versjoner av «Problemer med Outlook på UiB-maskiner»

(Ny side: {{Mangler kategorisering}} {{Trenger gjennomgang}} Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook)
 
Linje 1: Linje 1:
 
 
 
{{Mangler kategorisering}}
 
{{Mangler kategorisering}}
 
{{Trenger gjennomgang}}
 
{{Trenger gjennomgang}}
 
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook
 
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook
 +
 +
<br />''(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)''
 +
<br />''(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)''

Revisjonen fra 20. jan. 2010 kl. 20:16

Viktig melding.gif Mangler kategorisering Denne siden er ikke kategorisert riktig eller ikke kategorisert i det hele tatt. Du kan hjelpe til ved å legge den til i kategorier.


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.

Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook


(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)
(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)