Forskjell mellom versjoner av «Problemer med Outlook på UiB-maskiner»
Fra IT-hjelp UiB
(Ny side: {{Mangler kategorisering}} {{Trenger gjennomgang}} Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook) |
|||
Linje 1: | Linje 1: | ||
− | |||
− | |||
{{Mangler kategorisering}} | {{Mangler kategorisering}} | ||
{{Trenger gjennomgang}} | {{Trenger gjennomgang}} | ||
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook | Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook | ||
+ | |||
+ | <br />''(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)'' | ||
+ | <br />''(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)'' |
Revisjonen fra 20. jan. 2010 kl. 19:16
Kjør ”start - > Support - > Reparere Mozilla” evt Reparer Outlook
(bærbare: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til d:\)
(stasjonær: hvis fix`en ikke virker kan det skyldes manglende tilgang til o:\)