Oppsett av iPhone 4S mot Exchange: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Erstatter siden med «[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=807e80ba92b24ace932886f4e4321613 Informasjon om e-post finner du nå i UiBhjelp.]»)
Tagg: Erstattet
 
(36 mellomliggende versjoner av 4 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
{{Under utvikling}}
[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=807e80ba92b24ace932886f4e4321613 Informasjon om e-post finner du nå i UiBhjelp.]
==Forord==
 
Denne bruksanvisningen er '''kun''' ment som selvhjelp.
 
Ved eventuelle feil eller problemer med iPhone kan IT-avdelingen bistå med enkel feilsøking,
full tilbakestilling av apparatet til fabrikkinnstillinger ("harware reset") og eventuelt sende apparatet
til service hvis det er konstantert maskinfeil. Ved serviceinnlevering kan ikke IT-avdelingen tilby
lånetelefon av samme type.
 
IT-avdelingen gir ikke hjelp med installasjon, konfigurasjon eller bruk av iPhone ut over det som er nevnt her.
 
 
[[Image:1hjemsiden.png|breddepx| ]]
 
Klikk på iconet Mail<BR/>
 
 
[[Image:2VelgExchange.png|breddepx| ]]
 
Velg Microsoft Exchange<BR/>
 
 
[[Image:3SettinnData.png|breddepx| ]]
 
Fyll ut Epostfeltet med ditt '''brukernavn@uib.no'''<BR/>
Domene er uib.no<BR/>
Brukernavn: brukernavnet ditt uten @....<BR/>
Passordet ditt<BR/>
Beskrivelse kommer opp automatisk men du kan endre denne hvis du vil.<BR/>
 
 
[[Image:4Tjeneradresse.png|breddepx| ]]
 
[[Image:5Arkiver.png|breddepx| ]]
 
[[Image:6Instillinger.png|breddepx| ]]
 
[[Image:8HentnyeData.png|breddepx| ]]
 
[[Image:9Push.png|breddepx| ]]
 
[[Image:10PushAv.png|breddepx| ]]

Siste sideversjon per 25. jan. 2022 kl. 07:30