Forskjell mellom versjoner av «Ofte stilte spørsmål om webmail»

(Ny side: {{Under utvikling}} {{BRA}} en:Webmail FAQ ==Kan ikke logge inn== svar ==Spørsmål?== svar ==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==...)
 
m
Linje 14: Linje 14:
 
Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:
 
Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:
 
* Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
 
* Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
* Når fungerte printeren sist?
+
* Hvilken nettleser bruker du?
* Gjelder henvendelsen en Pullprint-maskin?
 
* Navn på utskriftskøen som hører til printeren (for eksempel \\print\JUR_03 eller JUR_03 on print.uib.no)
 
* Har du problemer fra Mac, Windows eller Linux?
 
  
 
Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.
 
Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.
Linje 23: Linje 20:
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Webmail]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
 
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]

Revisjonen fra 19. mai 2014 kl. 15:12

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 19.05.2014 av Edpck . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Kan ikke logge inn

svar

Spørsmål?

svar

Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen

Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:

  • Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
  • Hvilken nettleser bruker du?

Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.