Ofte stilte spørsmål om webmail: Forskjell mellom sideversjoner

Fra ithjelp
(Redaksjon er sentralisert)
(Overlappende)
Linje 24: Linje 24:
Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.
Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.


[[Kategori:Webmail]]
[[Kategori:E-post]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Webmail]]
[[Kategori:E-post]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Webmail]]
[[Kategori:E-post]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Webmail]]
[[Kategori:E-post]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]
[[Kategori:Ofte stilte spørsmål]]

Sideversjonen fra 9. mar. 2017 kl. 10:09

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 9.03.2017 av Botit . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Jeg får ikke logget inn

Hvordan videresender jeg UiB-epost min til en annen epost-adresse?

Gå til https://tjinfo.uib.no/reise og følg veiledning

Jeg finner ikke tilsendt epost. Er den stoppet i spamfilteret?

Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning

Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen

Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:

  • Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
  • Hvilken nettleser bruker du?


Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.