Ofte stilte spørsmål om webmail: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 15: Linje 15:


Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning
Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning
==Importere adressebok==
Det er mulig å importere din eksisterende adressebok fra gammel webmail til ny.
'''Fremgangsmåte i gammel webmail:'''
Velg "Adressebok", deretter "Importer/eksporter". Velg så "vCard" under "Export Address Book". Trykk "Eksporter" og lagre filen på maskinen.
[[File:eksport1_1WM.png|400px]]
[[File:eksport2_1WM.png|400px]]
'''I ny webmail:'''
Velg "Adressebok" og deretter "Importer kontakter". Trykk på "browse" og velg filen du lagret.
[[File:eksport3WM.png|400px]]
[[File:eksport4WM.png|400px]]


==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==
==Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen==

Sideversjonen fra 13. okt. 2014 kl. 10:12

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 13.10.2014 av Obj028 . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Jeg får ikke logget inn

Hvordan videresender jeg UiB-epost min til en annen epost-adresse?

Gå til https://tjinfo.uib.no/reise og følg veiledning

Jeg finner ikke tilsendt epost. Er den stoppet i spamfilteret?

Gå til https://tjinfo.uib.no/ingrey og følg veiledning

Ingen av tipsene på denne siden hjelper/ Jeg trenger mer hjelp fra IT-avdelingen

Følgende informasjon vil hjelpe oss å besvare henvendelsen din raskere:

  • Maskinnavn og/eller IP-adresse på pc-en (på Windows: Start - Support - Show Computer Info)
  • Hvilken nettleser bruker du?


Kontakt BRITA via https://bs.uib.no eller tlf (555) 84700.