Forskjell mellom versjoner av «Korona: anbefalinger for bruk av digitale møte- og samhandlingsløsninger»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
Linje 7: Linje 7:
 
|'''[https://mitt.uib.no/courses/25566 Informasjon om undervisning på nett]'''
 
|'''[https://mitt.uib.no/courses/25566 Informasjon om undervisning på nett]'''
 
|}
 
|}
 
 
__NOTOC__
 
__NOTOC__
  

Revisjonen fra 13. mar. 2020 kl. 13:28

Korona5 830x360.jpg A9164285f72c760be86da1a84d3bb44d9470bc54f2d4966d19edeb0da3331803.jpg
UiBs side med informasjon om koronaviruset Informasjon om undervisning på nett


Innledning

Her finner du informasjon og anbefalinger om hvordan du kan jobbe digitalt ifm. Koronaviruset, samt hvor du kan henvende deg dersom du trenger hjelp.

Hvordan samhandle digitalt?

Teams er UiBs foretrukne plattform for digital samhandling, med funksjonalitet for å avholde møter, ha samtaler og dele filer, oppgaver, skjerm, m.m. Les mer om bruk av Teams her.

Hvordan gjennomføre møter digitalt?


NB! IT-avdelingen anbefaler sterkt at du bruker hodesett, ikke datamaskinens innebygde høyttaler og mikrofon. Mer informasjon i UiBs innkjøpsveiledning. Husk derfor å ta med hodesett hjem. Har du ikke hodesett fra før, meld inn en sak til BRITA via UiBhjelp.

Hvordan gå fra campus- til nettundervisning?

  • For videoløsninger til undervisningsbruk gjelder egne anbefalinger (klikk her for veiledning)
  • Disputaser: informasjon kommer

Brukerstøtte ifm. Koronavirus

Vi forsøker å opprettholde normal drift så langt som mulig. Primærkanal for kontakt for både ansatte og studenter er UiBhjelp.